ЄВРАЗІЯ
Очікувані результати
навч-пізнав дія-сті учнів
|
Тема уроку
|
Знаннєвий компонент:
знає дослідників материка, особливості тектонічної будови,
основні форми рельєфу, географічне розміщення типів клімату, внутрішніх вод,
природних зон на материку.
Діяльнісний компонент:
характеризує географічне положення материка;
пояснює закономірності форм рельєфу, клімату, річок та озер,
типів ґрунтів, типових рослин і тварин, природних зон материка;
аналізує особливості розміщення корисних копалин на території
материка та їх вплив на господарську діяльність людини;
знаходить і показує на
картах різного масштабу:
моря: Північне, Балтійське,
Середземне, Чорне, Азовське, Баренцове, Східносибірське, Жовте, Японське,
Берингове, Південнокитайське, Аравійське;
затоки: Біскайська,
Бенгальська, Перська;
протоки: Босфор, Ла-Манш,
острови: Велика Британія,
Ірландія, Нова Земля, Сахалін, Японські, Великі Зондські (Калімантан,
Суматра, Ява), Філіппінські, Шрі Ланка, Тайвань;
півострови:
Балканський, Апеннінський, Піренейський, Скандинавський, Таймир,
Чукотський, Камчатка, Корея,
Індокитай, Малакка,
Індостан, Аравійський, мала Азія
рівнини: Східноєвропейська,
Західносибірська, Велика Китайська, Прикаспійська, Середньодунайська,
Індо-Гангська, Месопотамська низовини, плоскогір’я Декан, Середньосибірське,
Казахський дрібнособковик;
гори: Піренеї, Альпи,
Апенніни, Карпати, Скандинавські, Уральські, Кавказ, Тянь-Шань, Гімалаї (г.
Джомолунгма);
нагір’я: Тибет, Іранське;
вулкани: Гекла, Везувій,
Ключевська Сопка, Фудзіяма;
пустелі: Каракуми, Гобі,
Руб-ель-Халі;
річки: Рейн, Дунай, Дніпро,
Волга, Об, Єнісей, Лена, Амур, Хуанхе, Янцзи, Меконг, Ганг, Інд, Євфрат, Тигр;
озера: Каспійське,
Женевське, Світязь, Ладозьке, Байкал, Мертве море;
держави та їх столиці: Україна,
Німеччина, Франція, Велика Британія, Італія, Росія, Китай, Індія, Японія,
Туреччина;
порівнює типи клімату в межах помірного поясу Євразії, висотні
пояси в різних гірських системах;
установлює причини різноманітності природи Євразії.
Ціннісний компонент:
висловлює судження щодо господарського оцінювання природних умов країни
на прикладі України та країни за вибором;
оцінює
наслідки
сучасного впливу
господарської діяльності
людини на природу материка;
обґрунтовує судження про зв’язки України з країнами Європи та Азії;
робить
висновки про
основні напрями господарського використання природних комплексів материка,
поширення стихійних явищ та їх вплив на життя людей.
|
Географічне положення. Поділ
Євразії на дві частини світу
|
Дослідження та освоєння
материка
|
|
|
|
|
|
Кліматичні пояси і типи клімату
|
|
|
|
|
|
Природні зони. Вертикальна
поясність. Зміни природи материка людиною.
|
|
Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної спадщини
ЮНЕСКО.
|
|
Дослідження
Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі:
складання карти маршруту з позначенням країн, природних об’єктів та природних
комплексів
|
|
Населення Євразії. Зв’язки
України з країнами Європи та Азії.
|
|
Найбільші держави Європи.
|
|
Найбільші держави Азії.
|
|
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми: «Євразія»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар