Критерії оцінювання презентації
|
Критерії
|
Обґрунтування критеріїв
|
Бали
|
|
Зміст
|
Розуміння завдання
|
- робота демонструє точне розуміння завдання
- використані як матеріали, що мають відношення до теми, так і
ті, що не мають відношення до теми
- використані матеріали, що не мають
безпосереднього відношення до теми; зібрана інформація не аналізується і
не оцінюється
|
10
5
0
|
|
Повнота розкриття теми
|
- повно
- частково
- не розкрита
|
10
5
0
|
||
Викладення аспектів теми
|
- викладені повно
- частково
- не викладені
|
10
5
0
|
||
Викладення стратегії розв’язання проблеми
|
- викладена стратегія розв’язання проблеми
- процес розв’язання неповний
- процес розв’язання неточний і неправильний
|
10
5
0
|
||
Логіка викладення інформації
|
- матеріал викладений логічно
- порушення логіки
- відсутність логіки
|
10
5
0
|
||
Авторські права
|
Дотримання положення про Академічну доброчесність
|
- чітко зазначено джерела (посилання на інформацію)
тексту
- зазначено посилання на світлини
- посилання є частково
- не вказано джерел інформації
|
5
5
3
0
|
|
Авторська оригінальність
|
- унікальна робота; містить велику кількість
оригінальних, винахідницьких прийомів
- в роботі наявні авторські знахідки
- стандартна робота, не відрізняється авторською
індивідуальністю
|
5
3
0
|
||
Ступінь самостійності
|
- повна самостійність під час виконання роботи
- часткова самостійність
- робота виконана несамостійна
|
5
3
0
|
||
Оформ-лення
роботи
|
Грамотність, необхідний словник, відсутність
орфографічних та технічних помилок
|
- грамотна робота з точки зору орфографії,
стилістики, пунктуації, синтаксису
- не грубі помилки з точки зору орфографії,
стилістики, пунктуації, синтаксису
- грубі помилки
|
5
3
0
|
|
Стиль презентації
|
- - витриманий єдиний
стиль
- спостерігаються деякі порушення дотримання стиля
- - стилю не дотримано
|
5
3
0
|
||
Дотримання кольору в презентації
|
- грамотно підібрана кольорова гама
- наявність невідповідності в кольоровій гамі
- порушено гармонію кольорової палітри
|
5
3
0
|
||
Анімаційні ефекти презентації
|
- раціонально використані можливості комп’ютерної
анімації
- нераціонально використані можливості комп’ютерної
анімації
- не використані можливості комп’ютерної анімації
|
5
3
0
|
||
Розміщення інформації на слайді
|
- оптимальне розміщення інформації на слайді
- деякі порушення в розміщенні інформації на
слайді
- порушення в розміщенні інформації на слайді
|
5
3
0
|
||
Розміщення інформації на слайді
|
- використано різноманітні види слайдів
- використано один вид слайдів
|
3
0
|
||
Різноманітність видів слайдів
|
- виправдане включення в роботу графіків, малюнків,
музики, відео
- невиправдане включення в роботу графіків,
малюнків, музики, відео
- відсутність в роботі графіків, малюнків, музики,
відео
|
5
3
0
|
||
Захист роботи
|
Якість доповіді
|
- аргументованість основних позицій, композиція
доповіді логічна, повнота представлених в доповіді результатів роботи
- порушено логіку виступу, неповне представлення
результатів роботи, неповна система аргументації
- немає аргументів по головним позиціям, повне
порушення логіки, не представлені результати дослідження
|
10
5
0
|
|
Обсяг та глибина знань за темою
|
- доповідачі демонструють ерудицію, відображають
міжпредметні зв’язки
- доповідачі грамотно викладають матеріал, проте не
показують достатньо глибоких знань
- доповідачі виявляють повну відсутність володіння
матеріалом
|
10
5
0
|
||
Культура мовлення, манера триматися перед аудиторією
|
- доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією,
володіють культурою мовлення, дотримуються регламенту, утримують увагу
аудиторії
- доповідачі допускають не грубі мовленеві помилки
під час виступу, незначно порушують регламент, частково утримують увагу
аудиторії
- доповідачі губляться перед аудиторією,
демонструють бідність мовлення, порушують регламент, не можуть утримати увагу
аудиторії
|
10
5
0
|
||
Відповіді на питання
|
- доповідачі переконливо і повно відповідають на
питання, тримаються дружньо, намагаються використати відповіді для успішного
розкриття теми
- доповідачі не на всі питання можуть знайти
переконливі відповіді
- доповідачі не можуть відповісти на питання або під
час відповідей поводить себе агресивно, некоректно
|
10
5
0
|
||
Ділові та вольові якості доповідача
|
- доповідач прагне досягти високих результатів,
готовий до дискусії, дружньо налаштований, контактний
- доповідач готовий до дискусії, не завжди виявляє
доброзичливість
- доповідач не готовий до дискусії, агресивний,
уникає контакту
|
10
5
0
|
||
Високий рівень –
150 -120
Достатній рівень – 119 -90 Ділимо на 12 і отримуємо оцінку!
Середній рівень –
89 -70
Початковий рівень – 69 –
0
Немає коментарів:
Дописати коментар