Атмосфера


Тема 2. Атмосфера


Очікувані  результати навч-пізнав дія-сті учнів
Тема уроку
Знаннєвий компонент:
називає суттєві ознаки понять «погода», «клімат», «синоптична карта», елементи погоди, теплові пояси Землі, світові центри спостереження за погодою;
наводить приклади хмар, різних за формою, прогнозів погоди, основних типів клімату;
пояснює причини і наслідки зміни погоди і клімату.
Діяльнісний компонент:
спостерігає і фіксує зміни елементів погоди: температури повітря, атмосферного тиску, вітру, вологості повітря, хмар, хмарності, опадів;
визначає показники температури повітря й атмосферного тиску та їх зміни з висотою, швидкість вітру, типи погоди, що переважають у своїй місцевості;
будує графіки ходу температури, діаграми розподілу опадів за певний період, розу вітрів;
добирає відповідні джерела географічної інформації для ознайомлення з атмосферними процесами;
користується термометром, барометром, гігрометром;
порівнює погоду різних типів у своїй місцевості в різні пори року та її вплив на здоров’я людей;
аналізує зміни температури повітря, атмосферного тиску протягом доби, сезону, року та їх розподіл на Землі за картою;
розв’язує задачі на зміну температури повітря, атмосферного тиску з висотою.
Ціннісний компонент:
оцінює вплив стану повітря на здоров”я людини;
робить висновки про значення прогнозу погоди для життя і діяльності людини.
Теплові пояси Землі. Практичне значення вимірювання температури повітря.
Опади та їх види, вимірювання. Карта розподілу опадів.
Узагальнення та систематизація знань з теми «Атмосфера»

Немає коментарів:

Дописати коментар