Тема
2. Атмосфера
Очікувані результати навч-пізнав дія-сті учнів
|
Тема уроку
|
Знаннєвий компонент:
називає суттєві ознаки понять «погода», «клімат»,
«синоптична карта», елементи погоди, теплові пояси Землі, світові центри
спостереження за погодою;
наводить
приклади хмар,
різних за формою, прогнозів погоди, основних типів клімату;
пояснює причини і наслідки зміни погоди і клімату.
Діяльнісний компонент:
спостерігає і фіксує зміни елементів погоди: температури повітря,
атмосферного тиску, вітру, вологості повітря, хмар, хмарності, опадів;
визначає показники температури повітря й атмосферного тиску
та їх зміни з висотою, швидкість вітру, типи погоди, що переважають у своїй
місцевості;
будує графіки ходу температури, діаграми розподілу опадів
за певний період, розу вітрів;
добирає відповідні джерела географічної інформації для
ознайомлення з атмосферними процесами;
користується термометром, барометром, гігрометром;
порівнює погоду різних типів у своїй місцевості в різні пори
року та її вплив на здоров’я людей;
аналізує зміни температури повітря, атмосферного тиску
протягом доби, сезону, року та їх розподіл на Землі за картою;
розв’язує задачі на зміну температури повітря, атмосферного тиску з
висотою.
Ціннісний компонент:
оцінює вплив стану повітря на здоров”я людини;
робить
висновки про
значення прогнозу погоди для життя і діяльності людини.
|
|
Добовий і річний хід температури повітря, причини його коливання. Кліматична карта.
|
|
Теплові пояси Землі. Практичне значення вимірювання
температури повітря.
|
|
Опади та їх види, вимірювання. Карта розподілу опадів.
|
|
Карта кліматичних поясів. Зміни клімату.
|
|
Узагальнення та систематизація
знань з теми «Атмосфера»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар