Про мене


Богдан Іванна Іванівна

 Освіта: Диплом Прикарпатського національного  університету імені В.Стефаника, 2013 рік.
Спеціальність: учитель географії, біології основ економіки та організатор турисько-краєзнавчої робрти.
Місце роботи: Станьківська загальноосвітня школа I-II ступеня Верхнянської сільської ради ОТГ.
Посада: учитель географії
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії
Стаж роботи: працюю у школі з 2013 року
Проблема, над якою працюю: «STEM-освіта, як інструмент формування  критичного мислення»
Моє життєве кредо:Якщо хочеш змінити світ – почни з себе.  Магатма Ґанді

Електронна пошта:bohdanivanka@gmail.com


Самоосвіта: 
  • Тренінг по фотосферам та картографу, організований Coogle Map Maker Ukraine community
  •        Інститут модернізації змісту освіти, навчальний курс зимової сесії «WEB-STEM-школа – 2018», яка проводилась з 22.01.2018 по 28.01.2018 тривалістю 15 академічних годин.
  •      Освоєння сервісів Coogle та  Microsoft Office
  •       Розробка власного блогу.
  •      Створення відео-уроків за допомогою програми Camtasia Studio 8 
  •        Освітній проект «ВСЕОСВІТА», пошук нових технологій, участь у вебінарах, обмін досвідом на платформі «Всеосвіта».
  •        Участь у вебінарах, конкурсі «Вчительська десятка» на платформі освітнього  проекту «На Урок».

Посилання на Інтернет-ресурси, де представлені мої роботи:


Педагогічний портрет
Я вважаю себе щасливою людиною,  тому що працюю у школі, яка є для мене другою домівкою. Я – Вчитель! Щодня, приходячи  до школи, бачу допитливі і байдужі,  життєрадісні і сумні очі учнів, адже у свіх разні життєві умови. Мої учні – мої друзі, що довірили мені частку своєї душі.  Вони представники нового інформаційного  покоління, за ними майбутнє, наше життя, а я – їхній наставник і це приносить мені задоволення, адже від мене також в значні мірі залежить розвиток майбутнього.
Моя педагогічна діяльність розпочалась в 2013 році, відразу після закінчення Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника в стінах Станьківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Верхнянської сільської ради ОТГ. Звичайно, я одразу зрозуміла, що так як вчили мене в школі, університеті – я вчити не буду, тому що це в теперішніх умовах малоефективно і не викликало зацікавленості в дітей. Сучасні діти технічно підковані, які добре розуміються в сучасних гаджетах і щоб їх було цікаво в школі повинні бути сучасні вчителі, які ідуть в ногу з часом. Це спонукає до самоосвіти, пошуку нових технологій та постійного навчання, адже вчитель живе до тих пір, поки він вчиться, як тільки він перестає вчитесь, в ньому помирає вчитель.
Проблемне питання, над яким я працюю, –  «STEM-освіта, як інструмент формування  критичного мислення». STEM – нова методика навчання, форми якої дозволяють осучаснити навчання, зацікавити учня, спонукати до формування  ключових компетентностей.  Звичайно, не все виходить, не всі форми та технології навчання можливо впровадити у маленькій сільські школі, але ці труднощі тільки розпалюють мене  і змушують ще з більшою віддачею і азартом братися до своє справи – допомогти навчатися дітям, зацікавлювати, захоплювати і створювати умови для пізнання ними нашого безмежного світу. Я намагаюсь «проживати» з школярами кожен урок, що дає мені можливість зрозуміти, вивчити їх потреби. Моє спілкування з учнями починається зранку на уроці а закінчується ввечері  у режимі онлайн. Ретельно підхожу до вибору засобів навчальної діяльності учнів, використовую сучасні технології навчання, максимально  залучаю в освітній процес сучасні засоби навчання (на скільки це можливо) та мережу Інтернет.
Я розумію, що передати всі знання дітям просто неможливо, тому визначила для себе основні завдання:  навчити думати, швидко знаходити необхідну інформацію та застосовувати її на практиці; самостійно приймати рішення; створити умови для формування ключових компетеностей учнів; допомогти їм у пізнанні світу і самих себе.  Вважаю, що для реалізації цих завдань корисне все, що допоможе дитині зрозуміти, засвоїти, запам’ятати та застосувати.
За час роботи у школі виокремила для себе основні принципи:
-          Жоден урок не повторюється. Навіть якщо я працюю в  двох школах.
-          Учень – це не дитина, яку треба вчити, а партнер у навчанні, з яким треба співпрацювати.
-          Урок має бути чесним і живим, тоді він ефективний.
-          Від плану уроку можна відступити, якщо якесь питання учням треба роз’яснити ретельніше або якесь здається неактуальним.
-          Розглядати тему не тільки з точки зору географії, а і з застосуванням її у реальному житті.
-          На уроці можна пожартувати. І мені, і учням. І посміятись, якщо смішно.
 Основні риси свого характеру: енергійність, чесність, толерантність, справедливість, уважність, вірність в дружбі, вимогливість, креативність,  наполегливість в роботі – я намагаюсь прищепити своїм учням. Це і є правила яких ми дотримуємось на уроці та позаурочний час.
Вболіваю за свою справу і школу. Щиро радію, коли мої учні здобувають призові місця на олімпіадах та конкурсах, адже успіх – перша причина радощів у навчанні. Стараюсь бути учням старшим другом і порадником. Іноді - нянькою, іноді - взірцем терпеливості. Люблю дітей, слухняних і не дуже, уважних і лінивих, цікавих і байдужих. Люблю, коли світяться їх очі. Тоді найлегше запалити в їх серцях вогонь, бажання вчитися.
В житті реально оцінюю свої можливості. Переконана, що успіх у моєму житті залежить від професійної компетентності та особистісних якостей, тому постійно перебуваю в пошуках нових методів стимулювання цікавості та мотивації пізнавальної діяльності учнів. Впроваджую передовий  педагогічний досвід у свою практику та із задоволенням ділюсь власним, зокрема поширюю свої розробки на онлайн платформах «Всеосвіта» та «На Урок». Беру участь у різних конкурсах та проектах.  Завжди залишаюсь оптимістом. Захоплююсь музикою,  дизайном та пошиття одягу.




1 коментар: